středa 10. října 2012

Homecoming week

(uvědomuju si, že ty názvy článků začínají být trapný.. Moje kreativita zůstala v Evropě :D)

Pořád ještě jsem ve skluzu, ale už se blížíme současnosti! :D
Tento týden máme fall break, podzimní prázdniny, takže snad si najdu čas na dokončení všeho zanedbaného.

Homecoming týden se odehrává každý rok okolo té samé doby; my ho měli poslední týden v září. Je to trošku (na některých školách pravděpodobně hodně) jiný týden.
Senioři ve stylu 80's :) (mimochodem, foceno
ve školní jídelně)
Hlavní téma bylo juniors vs seniors. Každý den byl dress-up (spočítali se převlečení senioři a junioři) a j. vs. s. game, něco jako "Kdo nejdřív rozmotá triko a navlíkne ho na někoho z týmu". Senioři prý vyhráli ten týden, ale hra probíhá celý rok a my celkově prohráváme. Oproti tomu, co jsem slyšela od ostatních lidí, jsme měli docela nudné dress-up themes. Senior citizens (důchodci), mis-match (nesladěné oblečení), 80's (osmdesátá léta), rock-star a orange/black (školní barvy). Já se převlékla jen za 80. léta a celkově hodně lidí dress-up ignorovalo. Ale Senior Citizens Day byl vážně šílený, u mnoha lidí jsem si nebyla vůbec jistá, jestli to jsou studenti nebo něčí prarodiče - tak úžasně převlečení a nalíčení byli.

Během týdne jsme pracovali na našem seniorském přívěsu do průvodu. Průvod byl ve čtvrtek. Ve středu v 9 večer jsme ještě neměli ani polovinu našeho plánu hotovou :D Dělali jsme to u Mikayly doma, a její malá sestra Jaima je vážně miláček :) Kdybych s ní mohla trávit 24/7, vůbec by mi to nevadilo. Nakonec jsme to nějak dodělali, ale nápisy a dekorace jsme na to přidělávali až další den asi 10 minut před průvodem.
Já, Mikayla a na pravém konci Savannah
na našem přívěsu
Zmínila jsem vůbec, co jsme měli za téma? "Rock the wildcats" (wildcats je maskot soupeře, proti kterému jsme hráli homecoming game v pátek). My jsme to upravili na "Kiss the wildcats goodbye" a dělali to jako KISS :) Holky mi navrhly, že můžu být jedna z těch 4 "vyvolených", kteří se namalují a pojedou na přívěsu. Takže ve čtvrtek po 7. hodině jsem s Lauren, novou kamarádkou :D, jela k její mámě do práce, kde nám udělala ÚŽASNÝ make-up! Vůbec jsem si ho nechtěla večer smýt. Jedna z nás 4 holek je černoška, takže ten bílý make-up na její kůži vypadal docela vtipně. Přijeli jsme ke škole skoro pozdě, ještě jsme museli přidělat nápisy a byli jsme připravení. Bohužel jsme zjistili, že "mlhovač" a bubny, které jsme měli mít, někdo zapomněl přivézt. A hlavní problém - nikdo nekoupil bombóny, které členové průvodu rozhazují na diváky. Jedno dítě na nás cestou dokonce zařvalo, "Jaktože nemáte bombóny?!". Ale jinak jsme byli docela úspěšní.
Průvod vedla band, za nimi jelo 10 holek-seniorek - všechny samozřejmě v naleštěných kabrioletech -, které získaly nejvíce hlasů a volí se z nich homecoming queen. Pak tam byly přívěsy od různých klubů (byl tam křesťanský klub, který měl rockovou skupinu s Ježíšem jako frontmanem :D), a konečně floats od školáků. Freshmeni a Sophomoři to docela odflákli. Vlastně nejvíce propracované to měli 6. a 8. třída. Pak tohle seskupení projíždí okruhem v okolí školy, kde se shromáždí celkem hodně lidí, hlavně malých dětí, které chytají zmíněné bombóny. Vzhledem k tomu, že "podzim" v Alabamě znamená 27°C, jsme se na našem přívěsu, s černým oblečením a make-upem a bez jakéhokoliv stínu docela škvařily. Objížděli jsme široký okruh kolem školy, který zabral asi 40 minut (band byla hrozně pomalá). Když jsme dojeli ke škole, kde to celé začalo, prostě jsme seskočili z přívěsu a odjeli zpátky domů. Host rodiče mě nabrali a jeli jsme pro take-out večeři do mé oblíbené mexické restaurace Mi Casita. Když jsem si šla objednat, všichni na mě zvědavě koukali a smáli se, když to pochopili :)
V pátek byla hlavní akce homecoming game. Před začátkem samotné hry bylo vyhlašování homecoming queen - všechny holky stály v těch krásných plesových šatech a podpatcích (některé měly balerínky) na trávníku. Cenu předávala hc. queen z minulého roku, ale účesem i make-upem vypadala přesně jako z Pomády a Hříšného tance. Nakonec vyhrála holka, kterou jedinou z těch 10 nemám ráda :D Zápas jsme prohráli. Prý to byla první prohraná homecoming game v historii Alexandria HS. A já byla u toho! ;)

Rolled house
"rolled" dům (nalezeno na Google)
Normálně mají školy v sobotu večer toho samého týdne homecoming dance. To se všichni obléknou do krásných šatů, udělají si večerní make-up a jsou prostě krásní - jako např. Klára a Iva. My ho měli mít hned v pátek po zápase, takže to mělo být "přijď v čem jsi byl na hře". No, ale během týdne nějaká skupina seniorů a juniorů udělala průšvih. Rolling, aneb obalování domů vybraných spolužáků toaletním papírem, prováděné během nocí homecoming týdnu, je naší školou zakázané. To samozřejmě nikoho nezastaví. Já jsem byla zvaná mnoha lidmi, ale vždycky jsem odmítla. Někdo ale letos zašel až moc daleko, a paintballovou pistolí "upravil" auto mámy jednoho studenta. To si nedovedete představit, kolik učitelů na nás řvalo. Ms. Morgan, Environmental Science, nám nakonec zrušila výlet do přehrady (ne na nebo k přehradě, ale do ní - tak jsem se na to těšila :/). A jeden z dalších důsledků bylo zrušení homecoming dance. Z části to bylo také kvůli nízké účasti - polovina seniorů si uspořádala seniorský táborák, kam byli pozvaní jenom vybraní senioři a junioři, a bojkotovali tak školní ples. O tom bych ani nevěděla, kdyby to Ms Morgan během seřvávání kvůli tomu autu nezmínila.
(edit 13.10. - právě jsem si všimla, že jsem 2x psala to samé o juniors vs. seniors war. To máte tak, když píšete současně 2 články v průběhu 2 týdnů :D)


(mimochodem, tento a předchozí článek jsem měla rozepsané poslední 2 týdny, jen jsem pořád nemohla najít energii na to je dokončit. Ale já začnu být zodpovědná bloggerka, o tom nepochybujte! :D)



Mikayla

Lauren 



Hrdá majitelka školního homecoming 2012
trička a školní ID kartičky

Žádné komentáře:

Okomentovat