neděle 16. října 2011

Ready, steady, APPLIED

Ahoj!
Jakožto budoucí exchange studentka v USA jsem se rozhodla, že povedu (se pokusím vést) blog. Sama vim, jak důležitej pro mě byl každej novej příspěvěk na všech blozích, co jsem o USA exchange našla. Taky je to praktický, nemusíte každýmu znova a znova vyprávět co jste ten den dělali ;) :D
Hádám, že budu psát jak v angličtině, tak v češtině. Často prostě píšu anglicky, i když to nemá vůbec žádnej smysl to tak dělat.


V krátkosti basic info o mé osobě:
Moje jméno je Míša, za měsíc mi bude 17, jsem z Liberce a po 2 letech toužení jsem se konečně přihlásila na výměnu do USA. V této oblasti se už dlouho pohybuju - jsem dobrovolník u AFS, pomáhám výměnným studentům, kteří přijedou na výměnu do ČR. Proto jsem neměla s výběrem agentury problém (krom toho, že jsem ji měla vybranou cca poslední rok). Překlapivě, není to AFS. Vybrala jsem si World Experience. Jindy napíšu článek se všema důvodama.

Jak jsem zatím s tou celou procedurou daleko?
(píšu ze zkušenosti s mojí agenturou, WE, u ostatních se to může lišit) Před dvěma týdny jsem poslala předběžnou přihlášku. Tam akorát napíšete vaše základní údaje (včetně průměru na vysvědčení.. ouch, ta kolonka bolela), a většinou uhradíte pár stovek. Pár dní potom mi přišla do mailu pozvánka na osobní pohovor a SLEP testy, který jsou tenhle pátek. Někdy po vyhodnocení testu (což doufám nebude trvat měsíc) vás i s oběma rodičema vytáhnou do jejich kanceláře, vysvětlí vám, jak tu xx-stránkovou obludnost vyplnit, a uhradíte kolem dvou tisíc.
Teoreticky všechno následující vim, ale nechci se sama předstíhat :D Budu psát články až po tom, co si tím projdu (pokud se udržim).


Tak to jenom na úvod - psala bych, dokud by mi ruce neupadly, ale jak jsem slíbila, nejdřív to zažiju, pak to sepíšu.
Adios prdi,
Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat