středa 2. května 2012

Blogy studentů 2012/2013

Ahoj!

Právě jsem objevila první blog výměnného studenta na příští rok a jsem z toho naprosto nadšená!
Jestli taky jedete příští rok za velkou louži a vedete blog, prosím napište mi adresu :)

Klára (Studyline) - Exchange student 2012/2013
Honza (ERDT) - Notes from the USA
Michal (Student Agency, CETUSA) - Americký sen
Anna (ERDT) - Exchange Student in Texas 2012/2013

9 komentářů:

  1. taky jsem byla nadšená, když jsem objevila Tvůj blog a doufám, že se k nám brzo přidají další exchange studenti.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. blog sice nemam, ale taky příští rok jedu, tak se Vám sem budu hlásit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš rodinu?

      Vymazat
    2. nemám, jsem zařazená na jihovýchod, zatím nic jiného nevim :-(

      Vymazat
  3. Ahoj, já taky jedu příští rok za velkou louži, taky mám blog ale nevím jestli ho mám spustit, zatím jsem velmi linej tam psát! :D Ale určitě tě budu sledovat :) máš už rodinu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já to spustím, jsem se rozhodl :D ať je na ten rok památka :) www.usa-gaba.blogspot.com

      Vymazat
  4. už mám rodinku z ALabamy, co vy??

    OdpovědětVymazat
  5. http://marlow.cz/o-webu/
    znáš tento blog? také je z Alabamy.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj:]!
    Pozdrav z Iowy do Alabamy :]], muj blog:
    http://iv-usa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat